Search:
Commercials - Insight Productions - Bedrijfsfilm
20534
page,page-id-20534,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Commercial laten maken

Top-of-mind positie creëren!

Een commercial laten maken voor meer zichtbaarheid op televisie en online

Goede commercials versterken merken op korte en lange termijn

Inzoomen en kiezen

Hoe zorg je ervoor dat een commercial echt bij jouw merk past, opvalt tussen alle andere berichten en zowel op korte als op lange termijn de juiste uitwerking heeft op doelgroepen?
Bij een commercial laten maken hoort een proces dat in eerste instantie inzoomt op waar jouw organisatie voor staat en inzoomt op wie vertrouwd moet raken met die waarde.

 
Voor een creatief eindresultaat dat ook op de lange termijn goed is voor het merk is altijd eerst een kleine stap terug nodig. Een investering die zich dubbel en dwars terugverdient.

Tijdens het creatieve proces van concept naar script

Van de belofte van een merk een boodschap creëren die zowel bij het merk als bij haar doelgroepen past is de meest uitdagende en prikkelende onderdeel van het hele proces.
De strategische invalshoek is dan wel leading maar het is juist de creatieve invulling die een campagne of losse commercial uniek kan maken. Met de juiste strategische kaders gaat het creatieve team aan de slag om direct een tot de verbeelding sprekend concept te komen, waarna het gedetailleerd wordt uitgewerkt in één of meerdere commercials en tag-ons.

Met regelmaat kort en krachtig de juiste snaar raken

 

Nadat het concept en het script is goedgekeurd worden de opnames voorbereid en gepland. Ook tijdens de opnames betrekken we onze opdrachtgevers zo veel mogelijk. Het zijn vaak leuke dagen.
Na de opnames wordt de commercial gemonteerd waarbij voice overs en muziek toegevoegd worden. In deze spannende fase komt het concept pas echt tot leven.

Na het presenteren en verder finetunen van de commercial is ons werk in veel gevallen nog niet gedaan. Het komt vaak voor dat opdrachtgevers ook advies verwelkomen over waar en op welke tijdstippen de commercials het beste uitgezonden kunnen worden. Het kan geheel afhankelijk zijn van budget, doelgroep en seizoen.

Maximaal zichtbaar met video’s en videomarketing?