Search:
Commercials - Insight Productions - Bedrijfsfilm
20534
page,page-id-20534,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Commercials

Top-Of-Mind positie creëren!

Maximale beleving voor, tijdens & na je evenement

Top-of-mind

Commercials verhogen verkoop

Top-Of-Mind

Bewezen recept

Vrijwel overal waar je komt zie je reclame. Waarom? Omdat het werkt!
Commercials draaien om het geïnteresseerd maken van kijkers en een “top of mind” positie creëren is het doel. Met behulp van commercials wil je aandacht trekken en zo veel mogelijk herhalen.

Wij maken commercials voor bedrijven die doelgericht willen werken en onze creativiteit in hun voordeel willen gebruiken. Vaak worden we al in het beginstadium bij reclamecampagnes met commercials betrokken. Allereerst is het van belang om de route te bepalen. Wat is het doel van de campagne? Wordt er alleen gebruik gemaakt van commercials of ook van drukwerk en online aandacht. Gaat het om 1 commercial of om een serie? Het mag duidelijk zijn dat dit voor elk bedrijf anders is. Andere doelstellingen, verschillende doelgroepen en variërende budgetten.

Insight Productions maakt expres een onderscheid in soorten bedrijfsfilms die we bieden. Een commercial is echt totaal wat anders dan een teaser of een promotiefilm. Waar we bij een promotiefilm echt inhoudelijk informatie geven over een bedrijf willen we met een commercial alleen maar aandacht trekken en zoals eerder gezegd een “top of mind” positie voor u creëren. Daarentegen geven we bij een commercial weer veel meer informatie dan dat bij een teaser het geval is. Teasers zijn bedoeld om mensen nieuwsgierig te maken en bijvoorbeeld naar een website te lokken. Een commercial geeft kort en krachtig overtuigende informatie om voor een bedrijf of product te kiezen. Het is dan ook belangrijk om goed in kaart te brengen hoe u gezien wilt worden door uw doelgroep.

Wat zijn de goede, sterke en onderscheidende kenmerken van uw bedrijf en uw product. Waarom zou iemand hiervoor kiezen en niet voor het product van de concurrent? Heel goed om te weten hoe u er bij de doelgroep opstaat en waar u binnen een bepaald tijdsbestek wilt staan.

Veel punten om over na te denken. We maken vaak mee dat we pas later in het traject bij een project betrokken worden. Vaak geen probleem omdat alles goed doordacht is. Maar soms zou het veel beter zijn geweest als we er eerder bij betrokken waren. Twijfelt u over een commercial of over (een deel) van de campagne? Roep ons erbij en we komen vrijblijvend met u praten over uw wensen en doelstellingen.

Graag bespreken we met u wat we voor u kunnen betekenen en we werken graag met u naar een fantastische eindproduct toe.

Top-Of-Mind positie creëren?

Those who know

Pre, during & post event