Search:
Donkervoort Teaser - Insight Productions
16185
single,single-post,postid-16185,single-format-video,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Donkervoort Teaser

Set up a blog in just a few minutes
Jul 27 2015

Donkervoort Teaser

Donkervoort heeft in het voorjaar van 2013 een nieuw model van hun racewagens op de markt gebracht. Om mensen naar hun site te krijgen wilde ze graag een teaser hebben. De Donkervoort D8 GTO is een zeer lichte raceauto die ook op de openbare weg mag. Ruw, krachtig en zeer wendbaar op hoge snelheid.

Insight Productions kreeg de kans om een van de eerste D8 GTO’s te filmen. Hierbij was het onze intentie om genoeg te laten zien om de kijker nieuwsgierig te maken. Maar we wilden ook niet alles blootgeven. Voor het totaalbeeld moet men maar naar de website van Donkervoort. We hebben twee teasers gemaakt. Even ruw en bruut als de auto zelf.

We hebben een volle dag gefilmd. Deze stoere wagen leent zich er echter voor om een volle week te filmen. Alles is mooi en interessant. We waren dan ook direct geïnteresseerd toen Donkervoort belden en vertelde ‘we willen een bedrijfsfilm laten maken‘.

Deze bedrijfsfilms vallen bij ons in de categorie ‘teasers’. Films die mensen nieuwsgierig maken. Afgekeken van Hollywood. Voor films die in de bioscoop komen is het gebruikelijk om een teaser te maken. Je laat hier lang niet alles in zien maar maakt mensen nieuwsgierig door fragmenten en een stuk van de verhaallijn te laten zien. Maar de echte inhoud krijg je niet te zien. Die zie je in de bioscoop.

Insight Productions heeft inmiddels diverse opdrachtgevers in de automotive branche. Zowel in de regio van Breda als in andere delen van Nederland.

Wat deze branche voor ons zo interessant maakt is dat het zeer dynamische onderwerpen heeft. Niet alleen de auto’s zelf maar ook alle evenementen en acties die gevoerd worden. Mooi om te zien hoe Facebook en andere social media door deze branche goed gebruikt worden om de bedrijven, evenementen en producten bij de doelgroep te krijgen. Zij weten als geen ander dat het zeer belangrijk is om de contactmomenten (Touch Points) met de doelgroep hoog te houden.

0 Comments
Share Post
admin
info@insightproductions.nl
No Comments

Post a Comment