Search:
E-bike Breda - Tilburg - Insight Productions - Bedrijfsfilm
21828
single,single-post,postid-21828,single-format-video,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

E-Bike Breda – Attacom Tilburg

Apr 11 2014

E-Bike Breda – Attacom Tilburg

Van het communicatiebureau Attacom in Tilburg hebben we de opdracht gekregen om een flitsende film te maken voor de gemeente Breda. Breda wil het gebruik van fietsen en voornamelijk ook elektrische fietsen promoten en stimuleren. Ook dit jaar is er weer een E-Bike Event waar de gemeente graag extra aandacht voor vraagt. Aan ons de taak om die campagne van een goede filmt te voorzien.

Een van de expertises van Attacom is jongerencommunicatie. Niet gek, ookal zitten ze in tilburg, dat zij nou juist zijn gevraagd om elektrische fietsen, te promoten onder alle leeftijdscategorie√ęn. Immers, elektrische fietsen hebben nogal het imago voor oudere mensen te zijn.

De opdracht luidde als volgt: ‘maak een korte film, een teaser die we op Facebook kunnen delen. Het moet een dynamische, aantrekkelijke film zijn die laat zien dat het gebruik van een E-Bike voor alle leeftijdsgroepen interessant is. Breda zou graag zien dat meer mensen de fiets pakken. De diverse voordelen van het gebruik van een E-bike moeten dan ook in de film terug komen’.

Bekende plekken in Breda zijn gebruikt voor de opnames. Het stoplicht met het logo van ‘Breda trapt door‘ bij het NAC stadion, Graaf Hendrik III laan, de tank bij het Wilhelminapark, de haven, het Valkenbergpark en Chasse Promenade. Voor iedereen in Breda direct te herkennen locaties.

De keuze voor Insight Productions had volgens Attacom te maken met de dynamiek en beleving in onze films. Uiteraard kennen we Breda goed omdat we hier ook gevestigd zijn.

Deze film toont goed aan dat je middels een film en een Facebook-campagne veel aandacht kunt krijgen voor een evenement en/of product. Er is slim gebruik gemaakt van Facebook aangezien iedereen die de film deelt ook kans maakt op het winnen van een E-bike tijdens het evenement. Maak gebruik van video’s die uw contactmomenten met doelgroepen verhogen. Maak gebruik van onze videoplanning / AV-Planning waarmee we bedrijven gedurende een geheel jaar ondersteunen met video’s.

0 Comments
Share Post
No Comments

Post a Comment