Search:
Hard Touchpoints - Insight Productions - Bedrijfsfilm
21226
single,single-post,postid-21226,single-format-video,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Hard Touchpoints

Hard Touchpoints zijn directe contactmomenten met doelgroep
Apr 26 2014

Hard Touchpoints

Hard Touchpoints voor meer winst

Hoe mooi zou het zijn als je als Marketing Manager kunt laten zien hoe de online contactmomenten die jij creeert bijdragen aan persoonlijk, meetbaar contact? Als we spreken over Hard Touchpoints dan hebben we het over meetbare contactmomenten waarbij de persoon waarmee er contact is bekend is. Dit is een ultieme Hard Touchpoint. “Person-to-person contact” valt hier ook onder en iedereen zal het er mee eens zijn dat dit de beste manier is om een dienst of product te verkopen. Goede bedrijfsvideo’s dragen enorm veel bij in het creëren van deze waardevolle contactmomenten.

AV-Planning online video

Insight Productions vervaardigd bedrijfsfilms waarbij we actief aansturen als vaste partner te voorzien in een AV-Planning. Veel grotere bedrijven hebben een professionele planning als het gaat om commercials op televisie. De AV-planning van online-video’s blijft hier vaak enorm op achter. En dat terwijl iedereen inmiddels wel weet dat online minstens zo belangrijk is. Veel bedrijven in het MKB zijn nog extra afhankelijk van online contact. Videomarketing met gerichte en betaalbare online videocampagnes zijn voor beide groepen zeer doeltreffend in te zetten.

Voor jou als marketing manager, zzp’er of mkb’er is het erg belangrijk om zoveel mogelijk Hard Touchpoints te genereren. Maar hoe gaat dat middels video’s in z’n werk? Allereerst laten we je graag zien wat wij onder Soft, Medium en Hard Touchpoints verstaan. Onze definitie van Hard Touchpoints is meetbare contactmomenten waarbij de ontvanger bekend is. Medium Touchpoints zijn contactmomenten die deels meetbaar zijn, hierbij is de ontvanger vaak onbekend. Soft Touchpoints zijn niet meetbare contactmomenten. Waarom is dit belangrijk? Omdat je de doelgroep middels gerichte bedrijfsfilms tijdens de Soft en Medium Touchpoints kunt aanzetten om een vervolg actie te ondernemen. Bijvoorbeeld een contactformulier invullen of direct contact opnemen met iemand binnen je bedrijf. Zo kunnen Hard Touchpoints ontstaan door een bedrijfsfilm gericht in te zetten.

Het gaat om het vinden van de juiste combinatie tussen teksten, foto’s video’s. En zeker ook het platform waar de video op te zien is. Jij als Marketing Manager of eigenaar van een bedrijf weet als geen ander wie je wilt bereiken en waarom. Wat bied je hen? Het is voor een maximaal resultaat net zo belangrijk om ook andersom te denken, om te weten waar je doelgroep naar op zoek is. En hoe men daar naar zoekt. Weet je waar men op google letterlijk naar zoekt? Dan is het een stuk makkelijker om die mensen te aan te spreken. En video’s zijn hierin een zeer sterk middel.

Person-to-person is een “Hard” contactmoment

Zoals deze film laat zien zijn ondernemers vol op bezig met het creëren van Hard Touchpoints. Opvallend is dat veel ondernemers echt al bezig zijn met video’s en Touchpoints. Insight Productions helpt je graag bij het ontwikkelen van een gerichte strategie. Het gericht inzetten van Promotiefilms, Teasers, Commercials, Testimonials en films van evenementen werkt.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

0 Comments
Share Post
No Comments

Post a Comment