Search:
Promotiefilms LG - Insight Productions
22485
page,page-id-22485,page-template-default,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Promotiefilms LG

Lancering nieuwste technologie

LG is één van de meest innoverende bedrijven, ze komen steeds weer met nieuwe producten en gewaagde toepassingen. Dit gold zeer zeker ook voor twee van hun nieuwste schermen. LG presenteerde deze twee topproducten tijdens het ISE event aan de wereld. Het pr- & marketingteam van LG weet als geen ander hoe hun nieuwste technologieën op de beste manier zo snel mogelijk wereldkundig worden gemaakt. Vanzelfsprekend moest inhoud in een aantrekkelijke presentatie gegoten worden. Een mooie uitdaging gezien het feit dat alles tijdens het event moest worden opgenomen.

Online campagne

met promotiefilms

Pre event

During event

Post event

Stategisch ingezet

LG lanceerde twee nieuwe technieken en van elk moest er een video komen. Die promotiefilms wilde ze online inzetten om de nieuwste ontwikkelingen te communiceren en om zoveel mogelijk mensen naar het ISE event te krijgen en events die daarna wereldwijd nog plaats gingen vinden. We kregen een duidelijke briefing met alle inhoudelijke wensen, maar verder werden we volledig vrijgelaten. Tijdens de eerste dag van het ISE event werden de interviews en de video-opnames gerealiseerd. Efficiënt en doelgericht werken was een must aangezien de video’s de volgende dag al ingezet werden om bezoekers van het ISE event te verleiden naar de stand van LG te komen.

Het resultaat en de impact

Met de huidige marketing tools zijn informatieve promotiefilms voor merken als LG zeer waardevolle content om specifieke doelgroepen direct mee te ‘targetten’. Steeds meer organisaties zien in dat een goede videoboodschap het communicatiemiddel bij uitstek is die pas echt tot z’n recht komt als er een gedegen videomarketingstrategie aan ten grondslag ligt. Met goede videomarketing bereik je niet alleen de juiste mensen, ook voorzie je jouw doelgroep van zeer aantrekkelijk gepresenteerde informatie. In het geval van LG was dit enorm goed voor de bezoekersaantallen op het ISE event, ook nog eens prima voor hun imago EN bijzonder nuttig om na het event nog een keer laagdrempelig contact te creëren of om de video te presenteren aan mensen die niet op het event aanwezig waren. Al met al een uitdagende opdracht met een fijn resultaat!

Expertise delen
en kick-ass producten

2 expertvideo’s
betere online zichtbaarheid
veel bezoekers

Eigen promotiefilms voor een online campagne?