Search:
Promotiefilms - Insight Productions - Bedrijfsfilm
20445
page,page-id-20445,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,no_animation_on_touch,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Promotiefilms

Geef inhoud & vertrouwen

Promotiefilms versterken vertrouwen

Geef invulling aan de wensen van je doelgroep

Inzicht

Juiste beleving

De perfecte film

Zoals bij al onze films formuleren we voor jouw promotiefilms eerst samen de exacte wensen, doelstellingen en doelgroepen. Waarom kies je van alle soorten bedrijfsfilms voor een promotiefilm? Als het goed is wil je een promotiefilm om mensen inzicht te geven in jouw bedrijf, product of evenement. Promotiefilms worden doorgaans gebruikt om de doelgroep wat meer inhoudelijke informatie te geven. De uitgebreide mogelijkheden van een product of dienst, de mensen achter de schermen of andere soorten informatie die voor de kijker een vertrouwd en positief gevoel geeft.

Voor jou en ons is het dan ook belangrijk om je doelstellingen duidelijk te krijgen. Daarna gaan we echt inzoomen op de doelgroep die de film op de juiste manier moet ontvangen. Waar krijgt men de film te zien en welke gedachten aan jouw bedrijf en product moet de kijker hebben na het zien van de film?

Een aantrekkelijke en overtuigende film die vertrouwen wekt. We houden promotiefilms het liefst zo kort mogelijk. Kort en krachtig, inhoudelijk sterk en visueel aantrekkelijk. We willen immers dat de kijker de gehele promotiefilm ziet en daar een positief gevoel aan over houdt. We zeggen hier niet voor niets zo kort mogelijk. In sommige gevallen is kort een zeer rekbaar begrip. Als je bijvoorbeeld weet dat men al zeer geïnteresseerd is in jouw bedrijf of je product dan zijn kijkers doorgaans bereid om langer de tijd te nemen. Een film van 5 minuten kan hierdoor voor een bepaalde doelgroep en branche kort genoeg zijn maar voor een andere groep veel te lang. Het gaat om de beleving die men er bij heeft. Videocommunicatie die aanzet tot de gewenste actie bij de doelgroep moet de juiste snaar raken. Beleving met de gewenste emotie dus!

In ons portfolio kun je diverse films zien die we gemaakt hebben. Elke bedrijfsfilm met een ander doel, verschillende doelgroepen en een andere toch eigen stijl. Enkele projecten hebben we extra uitgelicht. Op de pagina met projecten kun je ze bekijken.

Het kan natuurlijk zo zijn dat je op zoek bent naar promotiefilms maar dat we er tijdens een gesprek over de doelstellingen achter komen dat bijvoorbeeld een teaser, een commercial of een serie films veel doeltreffender is. Zoals gezegd gaat het om jouw doel dat altijd centraal staat. In onze bedrijfsfilms hebben we daarom een nauwkeurig onderverdeling gemaakt.

Graag bespreken we wat je wensen zijn en welke rol wij daar in kunnen spelen.

Video inzetten voor stimuleren gefundeerd vertrouwen van prospects

Those who know

Pre, during & post event