Search:
Reclamebureaus - Insight Productions - Bedrijfsfilm
21840
single,single-post,postid-21840,single-format-video,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Reclamebureaus

Jun 03 2013

Reclamebureaus

Reclamebureaus

Plaster (Engeland) is een van de reclamebureaus waar we regelmatig voor werken. Plaster heeft ons gevraagd om een promotiefilm van een nieuw product van Mojo Barriers te maken. Mojo Barriers heeft in 2013 een nieuwe toegangspoort op de markt gebracht die te combineren is met diverse soorten scanners die kaartjes scannen bij de entree van evenementen. Mojo Barriers wilde een film die ze aan organisatoren van evenementen konden laten zien. Tijdens de film zijn er teksten te zien die uniek zijn voor dit product.

Reclamebureaus als Plaster richten zich voornamelijk op internationale bedrijven. Vaak specifiek bedrijven in de technologie. Enkele bedrijven waar Insight Productions in opdracht van Plaster voor gewerkt heeft zijn Samsung, Panasonic, NEC, Orion, Prysm en Harris.

Het is fijn om elkaar goed te leren kennen en om te weten wat je aan elkaar hebt. Het vertrouwen dat we van Plaster krijgen is groot en daar zijn we erg blij mee. Insight Productions werkt sinds 2012 in opdracht van Plaster.

Voor Insight Productions is het fijn om op regelmatige basis voor dezelfde opdrachtgevers te werken. Zo leer je elkaar goed kennen. We besteden veel aandacht aan goed communicatie wat elke keer dat je samenwerkt weer sterker wordt. Ook met het oog op de doelstellingen van reclamebureaus is het belangrijk om goede producties neer te zetten. We doen er alles aan om een topproduct af te leveren nu maar ook met het oog op mogelijke toekomstige producties.

Daarom evalueren we elke productie graag met de opdrachtgevers. Alles wat we kunnen verbeteren zullen we niet nalaten. Hier is fijn aan dat we zo een vertrouwensrelatie opbouwen met onze opdrachtgevers die vaak op hun beurt ook willen eten wat er beter had kunnen verlopen in de communicatie. Samen elke keer weer voor het maximale gaan betekend ook kritisch naar elkaar en jezelf durven kijken.

We zijn er dan ook trots op dat we tot nu toe altijd tevreden opdrachtgevers hebben gehad. Ons doel is om dat zo te houden en om ze nog blijer te maken met onze films.

 

0 Comments
Share Post
No Comments

Post a Comment