Search:
testimonial laten maken - Insight Productions - videomarketing
21255
page,page-id-21255,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Een testimonial laten maken

Echt maakt het echt!

Een expertvideo of testimonial laten maken?

Versterk jouw online autoriteit en overtuig doelgroepen

Win aan autoriteit en vertrouwen

Voor zowel een goede testimonial als voor een goede expertvideo geldt hetzelfde. Weten welke waarde je vertegenwoordigd voor een specifieke doelgroep. Door in hun taal te communiceren en inspelend op hun behoefte zul je hen weten te raken.

 

Strategie
Concept
Productie
Delen

Testimonials versterken jouw goede naam

Met Video Testimonials versterk je een betrouwbaar imago en werk je aan de gunfactor voor jou en het bedrijf. Beiden zijn voor veel bedrijven van levensbelang. Zorg dat je een positieve indruk maakt bij jouw doelgroep. Potentiële klanten zijn niet alleen op zoek naar een partij die hen het juiste product levert. Ze zoeken ook een partij die betrouwbaar is en waar mogelijk een lange zakelijke relatie mee opgebouwd kan worden. Onze testimonials zijn korte bedrijfsfilms waar bestaande klanten over jou en jouw product vertellen.

We laten ze kort en krachtig ingaan op herkenbare behoeftes die jouw bedrijf voor hen en potentiële klanten vervult. Dit komt betrouwbaar over. En terecht. Het is namelijk de waarheid. Je laat uiteraard alleen iemand aan het woord die echt een klant is en die echt tevreden is. Dit soort oprechtheid is niet na te doen. En waarom zou je. Genoeg tevreden klanten toch?

Verbeter website communicatie

Één testimonial laten maken kan maar vaak worden ze in een serie besteld. Hetzelfde geldt voor expertvideo’s. Wij kunnen voor de opnames bij je klanten en partners langsgaan of we kunnen ze bij jouw bedrijf uitnodigen. Meer diversiteit en letterlijk laten zien in welke branche zij zitten zorgt voor herkenbaarheid.

De testimonials en expertvideos kun je op verschillende manieren inzetten. Allereerst kunnen ze je website versterken. Bij specifieke diensen kunnen de video’s de potentiële klanten net dat extra zetje geven dat nodig is om klant te worden. De reden dat bestaande klanten tevreden zijn en blijven kan voor prospects de reden zijn om klant te worden.

Testimonials gericht op specifieke branches en doelgroepen zijn dan ook een aanrader.

Testimonials en expertvideos verhogen verkoop

Ons advies is om met korte video’s jouw doelgroep te voeden. Met elk van die video’s belicht je een deel van je diensten of producten. Korte en krachtige films worden beter bekeken en vooral ook helemaal afgekeken. Promotiefilms en commercials maken mensen geïnteresseerd en geven ze diepte-informatie. Testimonials worden als zeer betrouwbaar ervaren door de kijkers. Zeer doeltreffend en zeer snel te realiseren.

Testimonials worden nu ook meer en meer ingezet op de diverse social media platforms. Bijvoorbeeld als video’s op Facebook tijdlijnen maar ook als gerichte advertenties waarbij we zeer specifieke doelgroepen targeten.

Wat is jouw doelgroep en wat wil je aan hen vertellen? Wat zijn uw unique selling points en nog belangrijker, wat zijn hun Unique Buying reasons? Testimonials die volledig op hun behoefte zijn toegespitst zijn goud waard.

Een eigen testimonial  laten maken?