Search:
Film Security Sector - Insight Productions - Bedrijfsfilm
16229
single,single-post,postid-16229,single-format-video,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

High Fence – Film Security Sector

Set up a blog in just a few minutes
Jun 03 2015

High Fence – Film Security Sector

Promotie in “world wide” Security Sector

De film Security Sector hebben we gemaakt in opdracht van Mojo Barriers. Deze film toont hun nieuwste product: the High Fence.

The High Fence is ontstaan doordat ze zijn gevraagd de G20 te beveiligen waarbij hun ‘standaard’ Barriers dienen als basis voor the High Fence. Door een zeer handige en snel te monteren tussenstuk zijn er ‘ruiten’ (smash-proof polycarbonate) in te plaatsen die mensen en met een dubbele plaat zelfs kogels tegen houden. Een zeer interessant nieuw product dat ze een unieke ingang heeft gegeven in nieuwe sectoren namelijk de beveiligingssector / security sector, anti terrorisme sector en de politie branche.

Omdat we al eerder samenwerkte kwamen ze al snel met de vraag of Insight Productions deze bedrijfsfilm wilde maken. Natuurlijk wilde we dat! Met een High Speed camera hebben we opnames gemaakt hoe er met een sloophamer op de High Fence ingeslagen wordt. Hele mooie beelden. Daarnaast hebben we ook aangetoond hoe snel de High Fence op te bouwen is en hoe flexibel hij is met betrekking tot hoeken, oneffen terrein en dat hij naadloos aansluit op diverse poorten en deuren.

Name Dropping met de film Security Sector

Deze film dient als introductie van de High Fence aan het grote publiek. Naast deze film hebben we ook korte tesasers gemaakt die actief ingezet worden ter aankondiging van diverse beurzen waar Mojo Barriers de High Fence promoten.

Deze film zou je goed als voorbeeld kunnen nemen om na te denken hoe je een boodschap wilt communiceren. Wees eerlijk, heb je de film helemaal uitgekeken? Waarschijnlijk wel. Hij is spannend en geeft de kijker weinig tot geen aanleiding weg te klikken. Een film die zo kort en krachtig mogelijk is maar wel veel informatie geeft aan hen voor wie hij bedoeld is.

Insight Productions doet er altijd alles aan om films kort en krachtig te houden. In een enkel geval is er echter dusdanig veel info dat de film ruim over de 1 of 1.30 minuten gaat. Dan is het zaak om er voor te zorgen dat hij ook daadwerkelijk gedurende de gehele duur blijft boeien anders ben je de kijker kwijt. En dat wil je uiteraard niet.

0 Comments
Share Post
No Comments

Post a Comment