Search:
Teasers - Insight Productions - Bedrijfsfilm
20486
page,page-id-20486,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,edgt-core-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,hudson-ver-1.5, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,side_menu_slide_from_right,fade_push_text_right,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
 

Teasers

Met Call-To-Action

Teasers trekken aandacht & zetten aan tot actie

Prikkel je doelgroep en maak ze nieuwsgierig

Gebruik teasers om nieuwsgierig

De autobranche als voorbeeld

Weet wat je doelgroep zoekt

Als je de doelgroep aan wilt zetten om actie te ondernemen. Contact opnemen, een bestelling plaatsen of een website bezoeken dan kan een Teaser daar enorm aan bijdragen. Een teaser is een korte prikkelende film die mensen vooral nieuwsgierig moet maken en aan moet zetten tot actie. In Hollywood maken ze al heel lang gebruik van teasers. Je krijgt stukjes film te zien maar nooit het gehele beeld. Je krijgt een idee van wat je te zien krijgt en het nodigt uit om meer te komen bekijken.

Voor jouw bedrijf en product kan dit een zeer doeltreffende manier zijn om mensen geïnteresseerd te maken. Speel in op hun behoefte en zorg dat ze weten waar en hoe die behoefte door jouw bedrijf ingevuld kan worden. Heb je een oplossing voor een probleem? Of bied je een nieuw luxe product? “Tease” jouw doelgroep en zorg dat ze de website van je bedrijf of product bezoeken.

Ook in de autobranche wordt veel gebruik gemaakt van teasers. Mooie en vernieuwende delen van een nieuw auto model worden in extreem close up getoond. Door allerlei onderdelen te zien krijg je een beeld van hoe deze auto er uit moet zien. Soms krijg je dat wel en soms niet te zien in de teaser.

De autobranche en Hollywood weten dat teasers werken. Teasers maken mensen nieuwsgierig doordat er beleving en emotie in zit. Als je er van overtuigd bent dat jouw product met emotie en beleving van je doelgroep te maken heeft dan kunnen teasers een zeer effectieve vorm van bedrijfsfilms voor je zijn.

Met een teaser kun je spelen met wat je doelgroep wilt en wat hen aanzet tot het nemen van een vervolgactie. Speel op een positieve manier met de kijker. Zo kun je mensen, zoals bij teasers van speelfilms, nieuwsgierig maken of je kunt heel direct inspelen op een wens of probleem. Je kunt zorgen voor onduidelijkheid over het totaalbeeld van een product of dienst maar je zoomt bijvoorbeeld letterlijk in op details die je veel aandacht kunt geven.

Het totaalbeeld krijg je niet of pas aan het einde te zien en ook hier heb je weer de mogelijkheid om het duidelijk te laten zien of heel kort en wederom plagerig.

Samen kijken we naar je product en de doelgroep. Als een teaser de juiste bedrijfsfilm is om aandacht te krijgen voor je product, bedrijf of actie dan gaan we juist de sterke en onderscheidende punten zeer extreem belichten en tonen die aan je doelgroep. Teasers gaan lang niet altijd, maar wel vaak, gepaard met andere soorten promotie. Een actiewebsite, een promotiefilm of een actie in de winkel. Het gaat om de wisselwerking waarbij de teaser het eerste contact is om mensen tot actie aan te zetten. Actie waardoor ze naar je website gaan of actie ondernemen om mee te doen met een campagne op de winkelvloer. Laat het spel beginnen. Graag gaan we met samen op zoek naar de juiste vorm om je product onder de aandacht te krijgen.

Prikkelen en aanzetten tot actie?

The Teaser Community

Make them take action