Wat maakt jou uniek?
En waar staat jouw organisatie voor?
Op basis van die belangrijke eigenschappen ontwikkelen we samen met jou een strategie om jouw boodschap bij de doelgroepen te krijgen.
Wil je een bedrijfsfilm laten maken die ook echt effect heeft, dan is het heel belangrijk om de kern van jouw verhaal en waarde voor de doelgroep scherp te hebben.
Door te doen wat al honderd keer gedaan is ga je niet opvallen. Een goed concept dat jouw merk zowel op de korte al de lange termijn sterker maakt moet echt bij jouw merk passen en het mag niet op dat van een ander lijken.
Humor, spanning en elke andere emotie die je oproept met een goede film heeft voor- en nadelen. Ga je voor een veilige aanpak of juist voor een hele gedurfde?
Of het nu één, twee of tien opnamedagen zijn, dit is waar we voor leven! Op deze dagen krijgen we al goed te zien hoe sterk het concept werkt
Dit zijn ook de dagen waar het voor onze opdrachtgevers echt begint te leven.
Wat is een film zonder geluid?! Goede muziek en een goede voice-over is soms nog belangrijker dan het beeld. Het geluid is bij de meeste montages dan ook leading.
Tijdens de montage komen bedrijfsfilms echt tot leven en moeten de moeilijkste keuzes vaak gemaakt worden. Vaak sneuvelen de allermooiste beelden omdat het verhaal op een andere manier net nog sterker vertelt kan worden. Een spannend proces.
Maak optimaal gebruik van een evenement door zoveel mogelijk goede videocontent te creëren die jouw organisatie de ruimte geeft om na het event de aandacht vast te houden. De kunst is om het event te zien als een eerste contactmoment die jou de mogelijkheid biedt om er online nog veel meer te creëren.